master's thesis
Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o.

Marino Smilović (2017)
Polytechnic Pula - College of Applied Sciences
Cite this document...

Smilović, M. (2017). Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745

Smilović, Marino. "Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o.." Master's thesis, Polytechnic Pula - College of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745

Smilović, Marino. "Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o.." Master's thesis, Polytechnic Pula - College of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745

Smilović, M. (2017). 'Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o.', Master's thesis, Polytechnic Pula - College of Applied Sciences, accessed 20 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745

Smilović M. Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o. [Master's thesis]. Pula: Polytechnic Pula - College of Applied Sciences; 2017 [cited 2019 May 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745

M. Smilović, "Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o.", Master's thesis, Polytechnic Pula - College of Applied Sciences, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745