master's thesis
Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o.

Alen Golja (2017)
Istrian Polytechnic - Universita Istriana di scienze applicate
Cite this document

Golja, A. (2017). Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122

Golja, Alen. "Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o.." Master's thesis, Istrian Polytechnic - Universita Istriana di scienze applicate, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122

Golja, Alen. "Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o.." Master's thesis, Istrian Polytechnic - Universita Istriana di scienze applicate, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122

Golja, A. (2017). 'Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o.', Master's thesis, Istrian Polytechnic - Universita Istriana di scienze applicate, accessed 13 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122

Golja A. Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o. [Master's thesis]. Pula: Istrian Polytechnic - Universita Istriana di scienze applicate; 2017 [cited 2019 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122

A. Golja, "Utjecaj sustava kvalitete na upravljanje odnosom s klijentima u poduzeću 1.Maj d.o.o.", Master's thesis, Istrian Polytechnic - Universita Istriana di scienze applicate, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:666122