master's thesis
Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima

Goran Licul (2015)
Istrian Polytechnic - Universita Istriana di scienze applicate
Cite this document...

Licul, G. (2015). Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Licul, Goran. "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima." Master's thesis, Istrian Polytechnic - Universita Istriana di scienze applicate, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Licul, Goran. "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima." Master's thesis, Istrian Polytechnic - Universita Istriana di scienze applicate, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Licul, G. (2015). 'Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima', Master's thesis, Istrian Polytechnic - Universita Istriana di scienze applicate, accessed 20 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Licul G. Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima [Master's thesis]. Pula: Istrian Polytechnic - Universita Istriana di scienze applicate; 2015 [cited 2019 June 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

G. Licul, "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima", Master's thesis, Istrian Polytechnic - Universita Istriana di scienze applicate, Pula, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668