specijalistički diplomski stručni
Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima

Goran Licul (2015)
Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti
Citirajte ovaj rad...

Licul, G. (2015). Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Licul, Goran. "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima." Specijalistički diplomski stručni, Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Licul, Goran. "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima." Specijalistički diplomski stručni, Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Licul, G. (2015). 'Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima', Specijalistički diplomski stručni, Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti, citirano: 23.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

Licul G. Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima [Specijalistički diplomski stručni]. Pula: Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti; 2015 [pristupljeno 23.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668

G. Licul, "Formiranje poslovne strategije na temelju upravljanja odnosa s kupcima", Specijalistički diplomski stručni, Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti, Pula, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:776668