specijalistički diplomski stručni
Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima

Neven Češnjaj (2014)
Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti
Citirajte ovaj rad...

Češnjaj, N. (2014). Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670

Češnjaj, Neven. "Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima." Specijalistički diplomski stručni, Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670

Češnjaj, Neven. "Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima." Specijalistički diplomski stručni, Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670

Češnjaj, N. (2014). 'Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima', Specijalistički diplomski stručni, Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti, citirano: 23.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670

Češnjaj N. Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima [Specijalistički diplomski stručni]. Pula: Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti; 2014 [pristupljeno 23.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670

N. Češnjaj, "Razvoj intelektualnog kapitala kao osnove za uspješno upravljanje odnosom s klijentima", Specijalistički diplomski stručni, Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti, Pula, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:100670