specijalistički diplomski stručni
Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o.

Marino Smilović (2017)
Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti
Citirajte ovaj rad...

Smilović, M. (2017). Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o. (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745

Smilović, Marino. "Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745

Smilović, Marino. "Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745

Smilović, M. (2017). 'Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o.', Specijalistički diplomski stručni, Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti, citirano: 21.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745

Smilović M. Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o. [Specijalistički diplomski stručni]. Pula: Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti; 2017 [pristupljeno 21.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745

M. Smilović, "Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o.", Specijalistički diplomski stručni, Politehnika Pula - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745